بزرگترین سایت اس مس

بزرگترین سایت عکس و اس مس

بزرگترین سایت اس مس

بزرگترین سایت عکس و اس مس

اس ام اس سرکاری

غضنفر هنوز با خودش درگیره که چرا خواهرش ۲ تا برادر داره

خودش یکی !

.

.

.

تنهایی یعنی اینکه وقتی برات اس ام اس میاد ، مطمئن باشی که از طرفه ایرانسله !

.

.

.

پدر : پسرم چرا از من و مامانت فاصله گرفتی ؟ چرا با مادرت قهری ؟

پسر : اگه فاصله افتاده ! اگه من با ننم قهرم ، تو کاری با ننم کردی ، که فکرشم نمیکردم !

.

.

.

غضنفر میره اونطرف خاکریز دستشویی بکنه

یهو میبینه دوتا فرشته دارن میبرنش بالا

میگه : چی شده خواهرا ؟

میگن : برادر ری*دی رو مین !

.

.

.

به فتوای علمای شهر غضنفر اینا به علت کمبود آب

هرگونه لب آبدار حلال میباشد !

.

.

.

در این شبهای عزیز و با برکت سر سفره افطار دستاتو بالا ببر و

برای رضای خدا همون جا نگهدار تا بقیه هم یه لقمه بخورن !

.

.

.

شکایت غضنفر از خدا :

ای خدا تو که پول نداشتی چرا مهمونی گرفتی از گرسنگی مُردیم!!!

.

.

.

زن به زرق و برق می اندیشد / مرد به قبض برق می اندیشد

زرق و برق و قبض برق = زر ورق !


.

.

.

دغدغه های پسر جوان:کار ندارم – پول ندارم – سربازی نرفتم – ماشین وخونه ندارم – و …

دغدغه های دختر جوان : لاک ناخونم پاک شده – مهری سرویس طلا خریده –

دخترخاله ام ماشین داره – مامان غذای خوب نمی پزه – عروسکمو هنوز نخوابوندم !

.

.

.

امروز سالروز تولد پت و مته

تو هم مثل من این روز رو به خنگ ترین کسی که میشناسی تبریک بگو !

جنبه داشته باش واسه خودم نفرست !

.

.

.

ریزش موهای خود را به دست خدا بسپارید

شامپو یـــــد الله !

.

.

.

دقت کردی که قشنگترین و عزیز ترین چیزای دنیا همیشه یکین ؟

ماه یکیه … خورشید یکیه … زمین یکیه … خدا یکیه … مادر یکیه … پدر یکیه …

منم یکی هستم !

.

.

.

خدایا به هر که دوست میداری بیاموز که اس ام اس ۱۵ تومان بیشتر نیست

و به هر که بیشتر دوست میداری بیاموز که ارزش یک دوست بیش از ۱۵ تومان است !

(شریعتی۲۰۱۰)

.

.

.

پشتت رو نگاه کن ببین دم داری؟

خوب نگاه کن

نداری؟ پس خودتی!

چون خر ما از کره گی دم نداشت !

.

.

.

می گن مردهای مجرد کمتر از مردهای متاهل عمر می کنند

اما مردهای متاهل بسیار بیشتر از مردهای مجرد آرزوی مرگ میکنن

اس ام اس مخصوص آشتی کردن و منت کشی

اس ام اس مخصوص آشتی کردن و منت کشی

بوسه ام را می گذارم پشت در / قهرکردی , قهرکردم , سر به سر

تو بیا , در را تماما باز کن / هر چه میخواهی برایم ناز کن

من غرورم را شکستم , داشتی ؟ / آمدم , حالا تو با من آشتی ؟

.

.

.

چی میشد تو  هم منو دوستم میداشتی نا زنین / جای گریه رو لبام خنده می کاشتی نازنین

حالا که قهری باهام ولی بدون دوستت دارم / طاقت قهر ندارم پس آشتی آشتی نازنین . . .

.

.

.

به خاطر یافتن مقصر ، زندگی ات را تلخ و سیاه نکن.

بگذار آن چه در پایان یک عشق به جای میماند

خاطرات خوش باشد با من آشتی کن تا دنیا با من آشتی کند . . .

.

.

.

قهر مکن ای فرشته روی دلارا / ناز مکن ای بنفشه موی فریبا

طعنه و دشنام تلخ اینهمه شیرین / چهره پر از خشم و قهر اینهمه زیبا

ناز تورا میکشم به دیده منت / سر به رهت مینهم به عجز و تمنا . . .

.

.

.

همیشه رفتن بهترین  نیست

گاهی میان رفتن وماندن هیچ فرقی نیست

چه قهر باشیم چه آشتی

اصل درست این است که عزیزان ما در خانه ی دل ما جای دارند . . .

.

.

.

بهانه میتراشی و مرا عذاب میدهی / به روح بی قرار من تو اضطراب میدهی

دلم پر از گلایه ها تنم اسیر درد و خون / ولی تو قهر با دلم برای لحظه ای مکن . . .

.

.

.

بیا با پاک ترین سلام عشق آشتی کنیم / بیا با بنفشه های لب جوب آشتی کنیم

بیا ازحسرت و غم دیگه باهم حرف نزنیم / بیا برخنده ی این صبح بهار خنده کنیم . . .

.

.

.

از تو به یک حرف ناروا نکشم دست / وز سر راه تو دلربا نکشم پا

عاشق زیباییم اسیر محبت / هر دو به چشمان دلفریب تو پیدا . . .

.

.

.

یه روزی گله کردم من از عالم مستی / تو هم به دل گرفتی دل ما رو شکستی

من از مستی نوشتم ولی قلب تو رنجید / تو قهر کردی قهرت مصیبت شدو بارید

پشیمون و خستم اگه عهدی شکستم / آخه مست تو هستم اگه مجرم و مستم . . .

.

.

.

مهم نیست کی مقصر است

باور کن مهم این است که یادمان باشد عمرمان کوتاه است

در پایان زندگی خواهیم گفت: کاش فقط چند لحظه بیشتر فرصت داشتیم

تا خوب بهم نگاه کنیم و همه ناگفته های مهر آمیز یک عمر را در چند ثانیه بگوییم

پس نازنین بیا آشتی کنیم با مهر

 

.

.

.

دوستی را دوست، معنی می دهد / قهر هم با دوست، معنی می دهد

هیچ کس با دشمن خود، قهر نیست / قهری او هم نشان دوستی است . . .

.

.

.

جنس من از آهن و از سنگ نیست / من دلم تنگ است و یار دلتنگ نیست

حال دل از من نمیپرسی چرا / حال پرسیدن که دیگر ننگ نیست . . .

.

.

.

منو ببخش تنهام نزار ، برای آخرین بار / تنهام نزار ، بی من نرو ، نگو خدانگهدار . . .

.

.

.

اینقدر نگو : اگه ببخشم کوچک می شوم

اگه با گذشت کردن کسی کوچک می شد ، خدا اینقدر بزرگ نبود . . .

.

.

.

برام بمون ، بهونه باش برای دل سپرد/ نزار که آرزوم بشه یه روزی بی تو مردن . . .

.

.

.

منو ببخش که درخشیدی و من چشمامو بستم / منو بخشیدی و من چشمامو بستم

تو به پای من نشستی و جدا از تو نشستم / که نیاوردی به روم هر جا دلت رو می شکستم

منو ببخش ، منو ببخش . . .

.

.

.

منو ببخش عزیزم که از تو می گریزم / می سوزم و خاموشم تو خودم اشک می ریزم

منو ببخش اگه خیلی بهت بدی کردم . . .

.

.

.

گر تو را از ابلهی کردم رها ، برمن ببخش / بر سر پیمان نه بر مهر و وفا ، بر من ببخش

راه ورسم عاشقی را نا بلد چون کودکان / اشتباه و ناروا کردم خطا ، بر من ببخش . . .

.

.

.

من رو ببخش نه به خاطر اینکه من لایق بخشش هستم

بلکه تو لایق ارامش هستی من ارامش تو رو حتی به ارامش خودم نیز ترجیح میدم . . .

.

.

.

منو ببخش که نادیده گرفتم التماس اون نگاه نگرون رو

منو ببخش که گرفتم به جای دست عاشق تو دست عشق دیگرون رو . . .

.

.

.

اگه راهم این روزا از تو یکم دوره ببخش / توی زندگی آدم یه وقتا مجبوره ببخش . . .

.

.

.

اون منم که عاشقونه شعر چشماتو می گفتم / هنوزم خیس می شه چشمام وقتی یاد تو می افتم

هنوزم میای تو خوابم تو شبای پر ستاره / هنوزم می گم خدایا کاشکی برگرده دوباره . . .

اس ام اس مخصوص آشتی کردن و منت کشی

, ghahr kardan , payamake

مجموعه اس ام اس های خنده دار و سرکاری جدید

 
 
عر عر عر ، به من میگن خر ، یه عمره که خر هستم! همیشه باربر هستم! خری که میگن من هستم ! گوشی موبایل به دستم ، در حال خوندن هستم!
 

.

.

زبونی که نگه دوستت دارم به درد بستنی لیسیدن میخوره!

پس

د

و

س

ت

دارم

ولش کن بستنیش خوشمزه تره!!!

.

.

آیا میدانستید خارش هر نقطه از بدن با میزان دسترسی آن نقطه نسبت عکس دارد. امتحان کنید تا مطمئن شوید!

.

.

.

.

بی تربیت کجا رو داری میخارونی!؟

.

.

چشم ها رو شستم … جور دیگر دیدم … باز هم سود نداشت .. تو همان کره الاغی بودی ، که هنوزم هستی!

 

الاغ چرا دیگه "اس ام اس"نمیدی؟؟

.

.

.

به زودی در سینما های سراسر کشور.

.

.

فرماندهی نیروی انتظامی
اعلام کرد از فردا دختران با مانتوی تنگ، شلوار

کوتاه، روسری کوتاه، موی بلند، روی سیاه، ناخون

دراز واه واه واه!

.

.

اگه می بینی دلم میخواد فدات بشم

اگه می بینی که تو رو با دنیا عوض نمیکنم

مال اینکه که اکس خوردی و تو توهمی!

.

.

من یه sms کوچکم از گوشی صاحبم فرار کردم اومدم بگم که اون تورو خیلی دوست داره الان باید برگردم به اون چی بگم؟

.

.

اگه گفتم عاشقتم ، اگه گفتم دیوونتم ، اگه گفتم فقط تورو میخوام ، داشتم خواب برات پیت رو می دیدم! توهم فانتزی نزن!

.

.

میدونی سلول های مغزت چقدره!؟

یکی؟

دوتا؟

۱۰۰تا؟

شایدم هزار تا ، شاید هم به میلیون برسه شاید هم به میلیارد ، شاید هم اصلا سلول نداشته باشی! چون نمیدونی من الان سرکارت گذاشتم!!!

.

.

همیشه با کسی رفاقت کن و دوست باش که وقتی دعوات شد زورت بهش برسه و بتونی بزنیش!!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

.

هر وقت کسی رو دیدی احساس کردی میخواد بغلت کنه و فقط تو می بینیش زبونت بند اومده ، صدایی نمیشنوی و زمان نمیگذره ، مطمئن باش اون عزراعیله!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دو شاخه گل ، دو جام مستی ، به قربانم بری هر جا که هستی!!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اگر مجنون شوی تو؛ من لیلی نشوم اگر خسرو شوی تو؛ شیرین نشوم گر شوی سام تو؛

من نرگس نشوم یک بار، فقط یک بار تو آدم شو نامردم اگر که حوا نشوم !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چشم ها رو شستم

جور دیگر دیدم

باز هم سود نداشت.

.

.

تو همان کره الاغی بودی همچنان هم هستی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

طبق آخرین آمار پر جمعیت ترین جای دنیا

.

.

.

قلب پسرهاست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آیا میدانید نیمی از عمر دخترا و پسرها صرف چه می شود؟.

 

 

.

.

.

e نمیدانید؟

.

.

.

پسرها به دنبال جوراب خود میگردند و دخترها در جستجوی گل سر

حالا دانستید؟………… گل سر/جوراب منو ندیدی؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دستت نمک ندارد نذری داری که ادا نکرده ای به زودی خبر خوشی به تو میرسد

.

.

.

اوهوی همین جوری که مفتی نمیشه صد تومن بده فالت بگیروم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اگر شارژی دهی بهر موبایلم

بدان از دیدنت خیلی خوشحالم

وگر شارژ موبایلم را بگیری

الهی تب کنی زودی بمیری !!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

قرار بود عاشق کسی باشم که وعده هایش تو خالی نباشند اما تو چی؟

.

.

.

وعده باد، مفت و زیاد، حرف های بد، مخ منو زد، موی بلند، روی سیاه، ناخن دراز، واه واه واه

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

الا ای آنکه اس ام اس نمیدی ……پیامک مرا پاسخ نمیدی

الهی کوربشی چشمات نبینه…. بمیری، گم بشی، حقت همینه

 

 

 

من این اس ام اس رو نفرستادم٬ موبایلم خودش فرستاده

مثل اینکه موبایلم خاطر خواه موبایلت شده !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کسی با ما سر یاری ندارد

دلی سودای دلداری ندارد

شنیدم لیلی و مجنون ولیکن

دل من قصد علافی ندارد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سلام خوبی ؟ خیلی دلم برات تنگ شده

آنقدر که از دوریت میخوام گریه کنم

اما وقتی قیافت یادم میاد خندم میگیره !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کدام کشور را فتح کنم تا حاضر شوی مرا شهردار دهکده ی قلبت کنی ؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

از سخنان قصار غضنفر:

آدم‌ها دو دسته‌اند:

دسته‌ی اول آن‌هایی که توی دسته‌ی دوم اند،

دسته‌ی دوم آن‌هایی که توی دسته‌ی اول‌اند.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هر کسی بهت نگاه کردعاشقت نیست ، شاید اشتباه گرفته یا ممکنه الاغش گم شده باشه!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ماه مبارک رمضـان بر همه ی مـسلمین جهـان مـبارک

باد حتی شما دوست عزیزی که کله گنجشکی می گیری !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به کوی زلف تو دائم مراودت دارم و دائماً جواب کوچکی از تو مسئلت دارم

هزار بار از سر ِ این بیت رد شدی اما یک بار بلند نخواندی که "دوستت دارم"

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس برای کسی که سرما خورده:

شنیدم خورده ای سرما جدیداً و حتی می کنی سرفه شدیداً

اگر حالت مساعد گشته امروز دعایت کرده ام بی شک عمیقاً

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سه نفرتو قلب من جا دارن :

۱-خدا

۲-مادرم

۳-پدرم

آخى تونیستى!!؟