بزرگترین سایت اس مس

بزرگترین سایت عکس و اس مس

بزرگترین سایت اس مس

بزرگترین سایت عکس و اس مس

اس مس


اس مس های عاشقانه


از بس نفس به یادعشق تو زدم/ یاد تو به جای نفسم می آید.

........اس مس.........

دوست داشتن را باید از برگ آموخت، وقتی زرد میشه، وقتی می میره،

وقتی جدا میشه، بازم پایین اون درخت می افته.
........اس مس.........

برای خرید عشق هر که هرچه داشت آورد دیوانه هیچ نداشت گریست گمان کردند

چون هیچ ندارد میگرید ما هیچ کس ندانست بهای عشق اشک است !!!

........اس مس.........

از من پنهان نکن چشمان ماهت را زصد نقاش بهترمیکشم ناز نگاهت را.

........اس مس.........

میدونم تا اس ام مس میاد دعا میکنی من باشم خواستم بگم دعات مستجاب شد گلم.

........اس مس.........

تو اگر هیچ شوی گوهر زیبا منی.
........اس مس.........

بلاتر ازآسمان جای نیست ، زیباتر ازگل چیزی نیست/قشنگ تر ازعشق حرفی نیست

عزیز تراز تو کسی نیست.

........اس مس.........

الهی تا زمین دارد حرارت،بماند این رفاقت تا قیامت.

........اس مس.........

من مثل یک ماهی هستم که در دریای قلبت شنا میکنم وبدان

اگر روزی مرا از قلبت بیرون بیاری میمرم .

........اس مس.........

دلمو شکستی ، می بخشم ولی فراموش نمی کنم،

با تکه های قلب شکسته ام دوستت دارم .

........اس مس.........

از طرف کسی که تنهاست ، تنها اومده ، تنها میره ، تنهاش میزارن ،

تنها نمی زاره ، تنها یک آرزو داره ، اونم اینه که تو تنهاش نزاری .

........اس مس.........
گل لاله ، گل نرگس ، گل یاس ، تقدیم به کسی که خودش سالار گل ها ست.

ای کاش گناهی کنم که مجازاتش تبعید به قلب تو باشد،

می خوام بیام تو قلبت ببینم چه خبره !

........اس مس.........
سرگذشت غم هجران تو گفتم باشم / آنقدر سوخت که ازگفته پشیمانم کرد .

چترم باز باشه یا بسته فرقی نمی کنه ، بی توآسمان دلم همیشه ابریست .

........اس مس.........

عشق با روح شقایق زیباست، عشق با حسرت عاشق زیباست /

عشق با نبض دقایق زیباست عشق با حسرت دیدار تو بودن زیباست.

........اس مس.........

اگر به دنیای هست که براش یه آدمی بدون یه آدمی هست که براش یه دنیایی.

........اس مس.........

دیروز که داد زدی دوست دارم گفتم بلند تر نمی شنوم ،

امروز که آروم گفتی دیگه دوستت ندارم گفتم هیس چرا داد میزنی.

........اس مس.........

توی سرد ترین روز زمستانی وقتی بیرون دنبال یه جایی برای گرم شدن می گشتم

جایی گرمتر از قلب تو پیدا نکردم پس فراموش نکن که بیرون خیلی سرده .

........اس مس.........

ای کاش گذر زمان دست من بود تا لحظه ی با تو بودن

را آنقدر طولانی می کردم که برای بی تو بودن وقتی نماند.

........اس مس.........
اگر کسی به قلبت راه پیدا کنه دست خودته که مستاجر باشه یا صاحب خانه .

اگر دیدی یه ماهی تو قلبت تعجب نکن ، چون قلبت دریاست .

........اس مس.........

روز سپری شد، به امیدی که شب آید/ شب آمد ودیدم به دلم تاب و تب آمد /

ای دوست دعا کن من بی چاره مبادا / در حسرت دیدار تو جانم به لب آید.

........اس مس.........

دوستان مثل قطعات پازل هستند، اگر یکیشون گم بشه هیچی جاشو نمی گیره

وپازل هیچ وقت کامل نمیشه، تو یکی از همون قطعاتی هستی

که هیچ وقت گمت نمی کنم .

........اس مس.........

یادم باشه که یادت باشه که یادم بیاری که یادت بدم که همیشه به یادتم،

هیچ وقت از یادم نمیری اینو یادت نره.

........اس مس.........
سخته یکی بگه گل باش تا بچینمت / بعد یه عمر بهت بگه برو نمی خوام ببینمت.

به چشم خسته من آسمون از سنگ شده/ لعنت به این جدایی لم برات تنگ شده.

........اس مس.........

ازبدی هایت چیزی نمی فهمم چون به من آموختی بدی های تو را نبینم .

........اس مس.........

زیبا ترین سخنی که شنیدم سوکت دوست داشتنی تو بود/

زیبا ترین انتظار زندگیم حسرت دیدار تو بود/

زیبا ترین لحظه با تو بودن بود و زیبا ترین تنهایی ام گریه برای تو بود.

........اس مس.........

تنگ غروبی دلم گرفته ، تو حوض کاشی ماه خوابیده / مرغ دل من کجا پریده .

........اس مس.........

فدای تنها ترین کسی که در شب های تنهایی ام تنها گریست .

........اس مس.........

حس که پیدا شد عشق باریدن گرفت/

هیچ می دانی رمز عاشق بودن هر کس فقط یک جمله است ! دوستت دارم.

........اس مس.........

مهربانی نقش هر نقاش نیست / هر که نقشی را کشید نقاش نیست/

نقش رانقاش معنا می کند/مهربانی را دل عاشق مهیا می کند.

........اس مس.........

بارونه آسمون باز گریونه،این دنیا دیگه واسه من زندونه/

یاد اون تو خاطره همیشه می مونه.

........اس مس.........

از کسی که دوستش داری ساده دست نکش،

شاید دیگه هیچ کس رو مثل اون ته باشی و از کسی هم که دوسست داره

بی تفاوت عبور نکن، چون شاید هیچ وقت هیچ کس، تو رو

مثل اون دوست نداشته.

........نظر یادت نره.........


نظرات 7 + ارسال نظر
alone چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 14:56

god

سپیده پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 23:23 http://www.orkideh-69.blogfa.com

سلام دوست عزیز کامنتت رو خوندم ..من پنج تا وبلاگ تو رو لینک دادم اگه زحمتی نیست شما هم وبلاگ منو با اسم بهترین های من لینک بدید متشکرم

سکوت جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 00:05 http://www.avabetodarsokoot.blogfa.com

سلام دوست عزیز
دستت درد نکنه اس و مس های جدیدی بود ..
استفاده کردم ..
همیشه موفق باشی و با عشق زندگی کنی ..
التماس دعا دارم ...
در پناه حق یاعلی

ندا شنبه 27 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 19:40

عزیز عالی بود مخسی

دوست یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 19:27

اولش خسته نباشی بعدشم یه خورده مطالب جدیدتر بذار.در کل خوبه

حمید دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 19:18

عالی بود

zinab شنبه 18 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:00

خیلی خوب بود ولی بیشتر تلاش کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد